Arkiaamuisin en juo yleensä kotona kahvia, meillä töissä maksetaan vakisumma kahvista ja teestä puolen vuoden välein joten siellä pitää yrittää juoda niitä mahdollisimman paljon. :) Nyt olen lähdössä Tromssaan ja lentokonetta ja lentokenttäkuskin heräämistä odotellessa olen tavoistani poiketen syönyt kunnollisen aamiaisen, keittänyt kahvit ja luonnollisesti samalla laittanut läppärin päälle.

Tromssassa on ainakin huomenna useita tunteja lorvimisaikaa, yritän saada otettua joitakin kuvia koska siellä on varmaan komean valkoisia tuntureita ympärillä. Olisi kiva käydä myös kyläilemässä, mutta hyvät tutut asuvat kaikki vähän loitolla keskustasta ja ovat tietenkin töissä... Yritän ainakin olla shoppailematta kovin paljon!

- Olen aiemminkin kertonut että joskus minulla jää jokin kappale soimaan päähän useiksi päiviksi. Yleensä se auttaa kun sen sitten kuuntelee pari-kolme-kuusi kertaa läpi, tämän kohdalla ei auttanut sekään. Siis olen Kentiä kuunnellut ajoittain aika paljon, mutta tämä biisi on jäänyt jotenkin kokonaan huomaamatta, yleensä olen hypännyt sen yli. Nyt se kostaa, se kiusaa minua yötä päivää. Tarkoittaakohan se että minun pitäisi saada kirjoitettua jokin niistä kymmenistä kirjeistä jotka ovat jääneet kirjoittamatta hyvistä aikeista huolimatta... kirjeestähän tässä on kyse.