nyt jotenkin ilmassa vaikka päivä tuntui lämpimältä. Mittarissa asteita oli vain vajaat 14 mutta auringossa kelpasi nautiskella verannalla. Nyt illalla taas tuli autotallissa kylmä paksu pusero päälläkin kun olin siellä jotain laudankappaleita maalaamassa.

Puissa alkaa jo näkyä keltaista, karvat pöllyää ja marjat maistuu. :)

Boris Gleb Venäjän puolella.

 

Radiossa kehotettiin poistumaan sisätiloista tänä yönä, pitäisi olla paljon tähdenlentoja näkyvissä varsinkin joskus klo 2 ja 4 välillä. Täällä saattaa se näkyminen olla aika heikkoa, on ensinnäkin sen verran pilvistä ja toisekseen täällä on liian valoisaa. Etelämpänä varmaan ihan jännää katsella taivaalle. Kyllä minäkin aion käydä talon takana mäellä kurkistelemassa kun kuitenkin koirat käy yöpisulla tosi myöhään. Minä olen nimittäin ruvennut katsomaan öiseen aikaan South Parkin uusintoja. :D Jipii. Tulee olemaan äärimmäisen hauskaa ensi viikon puolivälissä kun herätyskello yrittää patistaa meikäläistä töihin.

Parempi Puolikas on vuonon takana testiajamassa Camaroa, sen pitäisi kerran vuodessa kestää yksi matka Saariselälle ja onhan se toki autoparalle ihan hirveeee matka... :P Sopivasti Rautaa rajalle -jenkkiautotapahtuma alkaa nyt sitten perjantaina 13. päivä, meidän osallistuminen tänä(kin) vuonna riippuu onnettaren arvonnasta. :)

Yleensäkin vähän naurattaa tuo amerikkalaisten autojen nimeen vannominen, niitä on meidän tontilla kaksi kappaletta ja eurooppalaiset autot on periaatteessa yök, mutta sitten jos ihan silleen aikuisten oikeasti tarvitsee autoa johonkin tarkoitukseen, niin silloin pyydetään minun Passat lainaan. Tai viime aikoina ei ole tarvinnut pyydellä, mitäs se minulle kuuluu missä minun auto on.