koko kevään ja alkukesän, ei ole pyörän satula eikä bussin penkki liiemmin kulunut minun pepun alla. :D Tänään kinusin itseni Paremman puolikkaan kyytiin keskustaan kun se oli ahertanut ensimmäisen työhomman päätökseen ja minä olin heräillyt aamukahvin äärellä kolmisen tuntia. Kävin polliisilaitoksella kyselemässä papereita joita minun on suositeltu lukevan ennen kuulustelua, no niissähän luki mm. että Blaa blaa blaa, blablablablabla, ja sitten vielä blææ ja bløø.

Sitten piti kamalalla kiireellä juosta ehtiäkseen bussiin, en ehtinyt edes ostamaan leipää eli nyt on kärvisteltävä nälkäisenä kunnes Parempi puolikas tulee armollisesti kotiin ruokkimaan meikäläisen. (Yhden tiskirätin näköisen topin ehdin kyllä käydä Cubuksesta hakemassa matkalla bussipysäkille mutta se on taas ihan eri juttu).

Olisin siis ensimmäistä kertaa tässä kunnassa asuessa ostanut kunnansisäisen bussilipun ja maksanut sen ihan oikeella ja omalla rahalla (joitakin kertoja olen työn takia noussut nyssen kyytiin mutta se ei ole mitenkään liittynyt ajokortittomuuteen enkä ole myöskään maksanut niitä matkoja itse). - Vaan ei sillä kuskilla sattunut juuri tänään olemaan se rahastus- ja lippukone mukana! :D Ei siis voinut ottaa maksua vastaan. En ole kyllä sellaiseenkaan törmännyt missään muualla aiemmin. 

Mut on luotu liftaamaan ja pummilla kulkemaan, ei voi mitään.