tänäkin vuonna. Täällä on satanut ihan oikeaa VETTÄ, ulos mennessä tarvii kohta kumiveneen, ja minun pienet suloiset valkoiset hauvat eivät ole enää  koko aikaa valkoisia... Santtulin kanssa on aloitettu pyöräilykausi, Paremman Puoliskon kanssa on vihdoin saatu ostettua painepesuri (nyt tiedän taas varmuudella, minkävärinen auto minulla on!), anopinkuljetuslaatikkoa ei sentäs ole otettu katolta alas, pitäähän laskettelusukset olla huhtikuussa mukana kaupunkireissulla, ja nastarenkaat rapisee edelleen iloisesti alla. Ei tässä nyt yhdestä vesisateesta aleta vetää liian laajoja johtopäätöksiä. Kaksi toppapukua olen vienyt varastoon, yhden jätin eteiseen mahdollisia grilli-iltoja varten.

Toinen suuri uutinen on se että minä, vannoutunut ja vihkiytynyt ja suhteellisen kovaääninen Facebook-vastustaja, olen nyt sitten ollut viikonlopun ajan Naamakirjaa ihan innoissani säätämässä. Eli sieltä löytyy, ihan oikealla nimellä, saa tulla koputtamaan. :D