Minä olen nyt hyvin hyvin vihainen!! KUKA nyysi tassunkuvat blogini ylälaidasta??! Olisin voinut arvon kähweltäjälle kertoa, mistä linkistä hän olisi nuo tassukat saanut omalle koneelleen ihan ilmatteeksi, mutta nyt hän on siis nyysinyt SEKÄ käpälät ETTÄ linkin josta ne löytyvät!! Olen epätoivoisesti etsinyt kuvaa tai linkkiä nyt myös omalta koneeltani, tai siis en minä vaan se tyhmä rakki, joka luunsa vieressä heiluttaa häntää ja odottaa vissiin rapsutuksia ja koiranmakkaraa vaikkei mitään löytäisikään - se EI LÖYDÄ tassuja eikä linkkiä tältä uudelta ylväältä kovalevyltä!

Annan tassuvarkaalle aikaa keskiviikkoon klo 16 asti tuoda tassut mulle takaisin, jos ei niitä siihen mennessä näy niin ilmoitan asiasta NATO:n päämajan käpälämäki-päällikölle. Silloin ei auta vaikka rosvo olisi lähtenyt Livohkaan käpälien kanssa, hänet tullaan löytämään sieltäkin (sitä paitsi minun avopilla on mökki siellä päin ja se on hänen lapsuusseutuaan, eli meillä on mahdollisuus saada paikallistuntemusta mukaamme).