Pääsiäisiä!! Maassa maan tavalla, eli mökillä ja tunturissa on päästäistä vietetty, toki suomalaisittain saunan ja salmiakkikossun vahvistamina. Leija sai lumituiskukasteessa nimen Lucy. Olin niin fiksu että unohdin repun kiinni moottorikelkkaan, joka on siis väärällä puolen vuonoa. Sinne jäi kamera ja goretex-takki ja Atrian rillimakkarat. Prkl. Ei ole siis omia kuvia näyttää tähän hätään, Parempi Puolikas näpsi nämä.

P.S. Tiistaina tapahtui ensimmäinen Loukkaantuminen leijan kanssa (ja sitä olen muistanut kehua retostaa kaikille pyhien ajan). Tunsin itseni niin ammattilaiseksi että aloin harjoitella hyppyjä, seurauksella että sukset irtosivat maasta, no pirskatti SIIHEN minä en ollut kyllä yhtään varautunut! Että hypätessä irtoaa maasta! Sekosin niin että unohdin leijan ihan täysin. Leijan varassa ilmassa roikkuessa on iso etu, jos muistaa leijan olemassaolon. Minä en muistanut, joten se kiskaisi minut sitten olkapää edellä tantereeseen. Sitten olkapää olikin niin kipeä että sillä ei voinut tehdä yhtään mitään, PAITSI leijahiihtää! :D Toisella kerralla meni paremmin; muistin leijan olemassaolon mutta en tiennyt yhtään mihin kohtaan tätä planeettaa se mahtaa sijoittua. Aivojen jompi kumpi puolisko toimi vielä sen verran, että vetäisin hätälaukaisijasta leijalta hengen pois. Nyt olen siis käyttänyt sitäkin ihan Tosi Tilanteessa. Voi vitsi, minä alan olla hyvä tässä.