Tänään olin pitkästä aikaa hammaslääkärin tuolissa. :) Halleluja! Ajanvaraus hammaslääkärille on vähän sellainen asia, että tahtoo päästä unohtumaan... Onneksi ei ollut reikiä, eikä mitään muutakaan kamalaa, vaikka ikenet oli tavallistakin ärtyneemmät koska söin lounaaksi työpaikallani harjoittelussa olevien naisten tekemää aivan ihanaa kakkua jossa oli aika paljon pähkinää... minähän olen allerginen pähkinöille mutta sekin tahtoo joskus päästä unohtumaan. :)

Hampitohtorin käsittelystä hengissä säilymisen kunniaksi piti tietenkin vinguttaa korttia edes ihan pikkuisen ohimennen, eli nyt minulla on G-Sportista ostetut "syyshousut" jotka ovat vähän liian lämpimät sisällä pidettäviksi, vähän liian kalseat ulkokäyttöön näillä säillä, vähän liian huonosti sadetta ja tuulta pitävät ja vähän liian huonosti hengittävät. Ehkä niitä voi käyttää autossa, jos ei säädä lämpöä kovin korkealle?

Lisäksi minulla on olohuoneeseen kolme uutta verhoa jotka ovat 20 cm liian pitkät, olisin tietenkin lyhentänyt ne heti tänään mutta minulla ei ole tällä hetkellä ompelukonetta. Voin siis lyhentää ne esim. huomenna lainaten työpaikalta konetta ompelemiseen, tai viikonloppuna kun lähden mammani luokse Ylä-Savvoon... tai seuraavana tai sitä seuraavana tai sitä seuraavana viikonloppuna avopin luona... tai... Mutta katotaan vaan niin parin kuukauden päästä ne roikkuvat edelleen lattialle valuen, sitten onkin aika vaihtaa jouluverhot, ja viiden vuoden päästä löydän kenties nuo verhot jostain kaapin perältä ja ihmettelen että kuka hitto tämmöisetkin on tänne lykännyt.

- Mutta hammaslääkärissä ollessa kuulin kaikkien kamalien äänien keskeltä radiosta Hallelujah-kappaleen ja sen kaikkein ihanimman version, eli tietenkin Kurt Nilsenin & kamujen esittämän. Silloin tällöin siitä kappaleesta tulee minulle pakkomielle joiksikin päiviksi, kuten nytkin, ja YouTubesta sitä hakiessa löysin myös tämän Hectorin käännöksen. Outoa kuulla se suomeksi, mutta tykkäsin kyllä tekstistä.