Auts. Tilaamani leija tuli perjantaina. :) Se ojennettiin mulle juhlallisesti Statoilin autonpesuhärvelin luona (sain siis auton pestyä tänäkin vuonna, kun jotkut pennut olivat ystävällisesti käyneet kirjoittamassa sen hiukan, krhm, himmeään takalasiin VASK MEG eli pese minut).

Ja voi vitsi siitä leijukasta meinasi eilen tulla laskuvarjo kun lähdin tuonne yhdelle suo-järviaukealle harjoittelemaan, leija oli suoraan mun päällä eli "rauhallisella alueella" ja pidin sitä ihan rauhassa paikallaan, kun yhtäkkiä jalat vaan menetti kontaktin rakkaaseen Norjan maahan ja nousin puoli metriä ilmaan. :D Onneksi polliisisetä seisoi takana ja nappasi minut alas, muuten kai olisin lentänyt Altaan illalliselle. Mun leijalla hiihdetty nopeusennätys on toistaiseksi n. 72 kilsaa tunnissa, tosin sitä en hurjastellut minä itse. Tai enhän mä tiedä kun ei ole GPS:ää vielä taskussa niin ei voi mitata. 

No tänään olikin sitten semmoinen aprillipäivä että kuvia otettiin lähinnä lumisateesta, nuotiosta ja norjalaisesta grillimakkarasta (EI vedä vertoja Atrialle). Näön vuoksi käytettiin leijaa ilmassa.

488683.jpg

488682.jpg

- Vui vattu, meillä on käynnistysongelmia täällä...