Minä ostin niitä kolme. Lycka til, Tor! Toivottavasti ne eivät heti kuole. Jos kuolevat, niin sitten kuljen mustissa koko ensi talven...

Minä kun en kasveja juuri hoitele niin en ole ajatellut hoitaa tätäkään Toria, mutta jos nyt joku tietää, miten sitä kuuluisi hoitaa, niin voi minulle tietysti huvin vuoksi laittaa neuvoja. Cool Suomeksi tämä Tor on sitten koivuangervo, mikä tietysti kaikille selvisikin heti tuosta kuvasta, minä en sitä tiennyt ennen kuin Google sen minulle kertoi. Muistaako joku, millaista elämä oli ilman Googlea?? Minä en muista.

juni007.jpg

 

juni010.jpg

Päivä oli tänään kaunis ja meidän mittapuun mukaan suorastaan läkähdyttävän kuuma, varjossa 15 - 17 astetta. Koirille hain apteekista Exspottia, pitää tänä iltana tökätä se niihin niin jospa nekin voisivat kohta nauttia ulkona loikoilusta. Mutta ensin lähdetään iltalenkille auringonpaisteeseen! :)