Tosi kaunis päivä tänään! Tämä alkaa uhkaavasti muistuttaa kesää!

Tor'ia olen hoitanut tänään, kaikkia kolmea. Yhden hukutin loiskauttamalla sen päälle kottikärryllisen vettä. Toiselle ei sitten luonnollisesti jäänyt vettä ollenkaan. Ja kolmas on istutettu kukkamultaan, unohtui eilen kertoa. Sattui puutarhamulta loppumaan ja kukkamultaa taas oli ihan tuhottomasti. En tiedä onko enää väliä, saako se vettä vai ei. Mutta ainakin olen yrittänyt kohdella niitä yksilöinä!

Ja pienenpienet planttuparat, minä en nyt muista mitä niistä piti isona tulla, jotka olivat tyytyväisinä ruvenneet kasvamaan ahtaassa kipposessaan, minä sitten otin ja siirsin avarampaan paikkaan. Eivätpä ne toistaiseksi ole näyttäneet suunnatonta iloaan, 95 prosenttia niistä ilmeisesti pyörtyi kauhusta. No, kunhan minä taas huomenna lähden kastelurundille kottikärryllä niin eiköhän se siitä...

Kauneimmat kukat löysin yllättäen rinnettä ylös noustessa. Ja minä kuvasin ne kaikki. :D Santulla meni viimeisetkin hermot pälliemännän kanssa... Pari hirveä oli iltalenkillä samaan aikaan meidän kanssa, mutta niin kaukana olivat, että ei koiralle ollut niistäkään minkäänlaista iloa...

2009-06-30juni.jpg