Suuri kiitos Sadulle, jolta sain tällaisen Beautiful Blogger -tunnustuksen! Olipa ihana yllätys. :)

Beautiful Bloggerin vastaanottaminen ei ole kuitenkaan aivan ilmaista vaan velvoittaa kertomaan itsestään seitsemän asiaa. Tämä onkin sitten hankalampi juttu. Kerron vaikka että:

  1. En osaa piirtää mitään. Kamera on ihana keksintö, ilman sitä ei blogissani olisi ainoatakaan kuvaa.
  2. Tällä hetkellä haluaisin päästä käymään Skotlannissa, Islannissa, Kyproksella ja Nepalin vuoristossa, tuossa järjestyksessä.
  3. Olen käynyt Lapissa ja Pohjois-Norjassa pienestä pitäen. Olin kuitenkin jo yläasteella kun opin että saame on oikea kieli eikä pelkästään joikhaamista.
  4. Minulla on isosisko joka on jo mummo. Nuorin tuntemani mummo! :)
  5. Täällä vuosia asuttuani olen alkanut tykätä isoissa kaupungeissa käymisestä. On kivaa istua ihmisvilinän keskellä, päästä julkisilla kulkuvälineillä paikasta toiseen joutumatta odottamaan ja hukkua valinnan paljouteen.
  6. Tykkään ajaa autolla pitkiä matkoja, se on hyvin terapeuttista niin kauan kuin autoradio toimii. Mutta en tykkää ajaa suurissa kaupungeissa, peruuttaa, taskuparkkeerata tai etsiä paikkaa ahtaista parkkihalleista.
  7. Nukkuessani pidän toista käsivartta pään alle taivutettuna. Siksi minulla pitää olla matala tyyny.

Blogeja joiden kirjoittajille haluaisin itse välittää tuon tunnustuksen on vaikka kuinka monta! Palataan siihen myöhemmin. Näköjään ne joiden postauksia ahkerimmin seuraan, ovat jo awardinsa saaneetkin. :)